söndag 12 maj 2013

Söndagsbild

Idag är det morsdag. Morsdag och vitsippor det är synonymer. I min barndom plocka vi alltid vitsippor till mamma.
Vitsippor hör definitivt till mina favoriter. Jag gillar det enkla, självklara, det som trivs, det som inte är så pråligt. Allt detta är vitsippor.
Skogarna är ju fulla med vitsippor och det blir ett vackert skimmer i skogarna som jag försökte fånga med kameran.
Men ingenting överträffar naturen. Naturen är vackrast, naturen är den vackraste trädgården och  jag älskar vitsippor.


Trevlig morsdag alla mammor, mormödrar, farmödrar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vitsippor är ju så fina! Vilka bra bilder du tagit på dem också. Jag tycker ofta att det är svårt att fånga sånt på bild.

Linnéa sa...

Tack för komplimangen.
Håller helt med dig. Det är så amazing upplevelse när marken är totalt vit av vitsippor. Svårt att få känslan på bild.
Linnéa

Klara sa...

glad morsdag