måndag 20 maj 2013

Fria konstskolan

Vet ni att jag är på en tvåveckors kurs på Fria Konstskolan, i Kabelfabriken.
Det finns mycket som är vackert där. Så jag tog min kamera med mig en dag och försökte lite sådär i smyg fotografera.

Allt är täckt med flera lager färger, love it.

I alla fall några pics fick jag:
Underlag och stafflin, allt släpar vi med oss på stan.
Många förbipasserande kommer och kollar vad vi sysslar med.
Är inte helt bekväm med det heller.

Aalto-pallar i flitig användning.
Hur kursen annars går? Ganska åt fanders. Känns som att jag ingenting kan. Att jag blir offentligt förnedrad varje dag när jag sätter upp mina alster på väggen och låter mig kritiseras av väligt snälla lärare, tack och lov.
Det är jag själv som är mest kritisk. Är helt enkelt inte nöjd med vad jag åstadkommer och kommer definitivt inte attt visa det här.

2 kommentarer:

Klara sa...

jag sku o ha kunna fota idag någo speciellt i buskarna, men de hann jag int med. jaaansjälvkritisk de e du kanske för myky, du har fiiiiina tavlor :)

Linnéa sa...

Oj då, man tackar ödmjukast. Behövs som bäst när självförtroendet har nått botten.