måndag 27 maj 2013

En stor flaska

Jag har en stor flaska eller egentligen har jag tre stora flaskor. Dessa vill jag placera fint i trädgården, lite som smycken.

Tänk nu vad fint när den är immig av väta och solen lyser på den. Har kånkat runt med den i trädgården för att hitta den ultimata platsen.
Som nu det skulle vara hela världen var jag ställer flaskan. Och är det liksom trendigt med flaskor i trädgården nu förtiden?

Känner ni så ibland också att det är egentligen oviktiga saker man sysslar med?  Det finns ju viktigare saker...
Viktigt eller oviktigt men roligt är det när jag sist hitta platsen med stort P. Mitt i pionlandet ståtar den nu.

Nu har jag bara två andra flaskor som också skall få en plats. De är likadana så jag vill gärna ha dem bredvid varandra.


7 kommentarer:

Bohemian Maggie sa...

Snyggt! Den där iden ska jag stjäla. Jag har nämligen en liknande men i gult glas.

Linnéa sa...

Vassegod. Du stjäl inte utan du blir inspirerad :)

Unknown sa...

Har lite älsk för stora flaskor jag med. Fint!

/Nina

Linnéa sa...

Vad månne glas är för element? Kanske luft, vatten...

Klara sa...

fint måst jag sej,

Unknown sa...

Hej Linnéa, glas hör till vattenelementet! :)

/Nina

Linnéa sa...

Tattis.