fredag 30 augusti 2013

Amsterdam

Vi far till Amsterdam under helgen. Jag försöker faktiskt vara en bra bloggare och ta med mig min kamera. För där finns så mycket fint. Min favoritstad helt enkelt.

Nu låter det ju som om jag är världens globetrotter. Det är jag inte. Jag tycker om att resa men skulle aldrig kunna vara bort mer än absolut 2 veckor. Sedan får jag hemlängtan oberoende fast jag är på nån Söderhavsö...

Därför passar såna här veckoslutsresor både mig och plånboken alldeles super.

muministisk visdom
skål för friheten allihopa
och för Amsterdam

min flicka hjälpte mig att färga håret
hjööölp, kopparrött

hunden Maja följde intresserat med
-vad gör ni, går det att äta?


4 kommentarer:

LÁrt de Vivre sa...

Kul blogg jag hittade in till....och en resa till Amsterdam inte helt fel. har aldrig varit där, men vill gärna...dock ska jag spendera 2 timmar nästa vecka på derans flygplats..kanske inte lika spännande :)

Mys på i helgen och gotta dig

kram kajsa

kavallinskan sa...

Vad kul med en resa till Amsterdam!
Javisst har jag kaffe i min gamla fina Gevaliaburk :)
Ha en trevlig resa och en fin helg!
Kram viktoria

Living by Miriam sa...

Fint svartvitt porträtt ;) Ha en fin resa! /Miriam

Linnéa sa...

Tack för era kommentarer. Roligt. Ha det bra.
Linnéa