måndag 2 september 2013

Hem kära hem

Hem igen.
Aj vad jag tycker om att komma hem igen. Vi har haft ett händelserikt veckoslut. Fast kamera glömde jag hem. Fota med telefonen men det mesta är bara "skräp".

Jag tycker om att sova med fönstret upp. Vårt hotell var mitt i smeten. Ni kan tro att jag sov som en baby med fönstret på vid gavel.
Somna till ett jämnt sorl, skratt, gräl, sång och all världens språk. Är nånting internationellt så är det Amsterdam.

vänster: vy från badrummet
höger: sovrummets väggar var blå, det var lika brant tak som i en kyrka


vänster: vardagsrummet
höger: på morgonen när vi vakna hade de en konst-happening på gatan under oss.

Ja, det var det veckoslutet.

2 kommentarer:

Klara sa...

herreguuud va de ser lungt ut, både in o ut, tänk att du lyckades fota en sån stund å hehehheh

Linnéa sa...

Ja, jag måste ha knäppt den sekunden som vi alla drog andan samtidigt.:)