fredag 27 september 2013

Mera bilder från skolan

Vad kan vara snyggare än en gammal fabriksbyggnad.

Stora fönster, stora oömma ytor, högt i tak, långa gångar. Det är perfekt för en konstskolan. I de långa gångerna har de galleri, från de stora fönstren strömmar ljusen in och från fönstren ser man finska viken, vi kan inte ha det bättre.

här äter vi
det finns ingen matsal, vi skall ha egen mat med
ett stort runt bord åt alla och titta på stolarna, mamma mia
titta på dörrarna och fönster i väggarna, mamma mia
I love it

kabelfabriken
I love it
massor av kreativitet koncentrerad

här kissar vi
titta på dörrarna, titta på rören på väggarna,
titta på lampa-avbrytaren
och fönstren som är så stoooora
I love it.

Jag är i Stockholm under helgen så jag bloggar inte då. Men trevlig helg, var som folk.



6 kommentarer:

Käranån sa...

Blir glad för din skull!! Det strålar om ditt inlägg, du är just precis där du vill vara, det märks. Läste också att du vågat säga upp dig för att "leva din dröm", jag hejar på dig, krävs massor med mod för det. Hoppas du har en bra helg i Sthlm!

Linnéa sa...

Tack för dina snälla ord. All uppmuntran behövs. Det är jätteroligt i skolan men väldigt annorlunda mina "vanliga" vardag.

Klara sa...

jaa kära du, risker finns i allt egentligen, o jag beundrar de i dej att du bara "gör det " no problem. men så e de ju int. de e hårt o man får kämppa som paavo pesusieni ;) för att få det.
love it <3

Linnéa sa...

Jag visste inte att Paavo Pesusieni kämpar? Med/mot vad då? :)

Bohemian Maggie sa...

Vilket härligt ställe! Stolarna! Dörrarna! Och du verkar trivas.
PS. du behöver inte svara på min kommentarsflod... ;)

Linnéa sa...

Hahaha, Maggie, har du sträckläst min blogg? Härligt.