söndag 11 augusti 2013

En soffa av plysch

Aldrig trodde jag att jag skulle dregla efter en soffa av plysch. Det är ju bara människor födda före 1950 som gillar det?
Jag vill verkligen ha denhär soffa:

Bilden har jag fotat från en Sköna Hem-tidning? Lite tassigt.
Men kolla soffan och kolla lampan på öppna spisen.
Lampan är fin design men jag kommer inte ihåg vems.
Nåt japansk-klingande namn är det. 
Visst är soffansuperduper cool? Jo, jo, jo och den är av plysch.

Imorgon börjar skolorna. Jippi! Så blir det kanske lite ordning och reda i det här hippielägret.

2 kommentarer:

Klara sa...

Jaa,visst e den så skithäftig. Tänk att man tycker så, men de finns ju plyshsoffor o så finns de plyshsoffor. Den här e häftig, famos i åland e int ;)

Linnéa sa...

Instämmer, det är skillndad på soffor och soffor. Lite som med allt annat.