torsdag 25 april 2013

April moodboard

Torsdagstema på Fabriken är april moodboard.
Det här är min april månad moodboard. Allt detta dreglar jag efter. Allt har med trädgården att göra.
Kolla på Fabriken för mera inspiration.

Handkrämen har jag tidigare skrivit om. Lilla brukets handkräm. Jag maila förresten ifall ni kommer ihåg och har nu telefonnumret till närmsta agent ifall jag är intresserad att bli återförsäljare.

Hannu Sarenström nyaste trädgårdsbok MÅSTE jag bara få. Jag har alla hans trädgårdsböcker. Han är min guru, jag följer slaviskt alla hans goda råd vad gäller trädgård.

Flaskorna då? Jag har själv 3 stora flaskor som jag tänker sätta i trädgården. Eventuellt såhär på ett bord eller så på nån annat sätt, eh? Förslag?

Gudrun Sjödéns kläder har jag inte tidigare ägt. Men dehär blåa snickarbyxorna föll jag som en fura för. Jestas vad snygga. Skulle nog tacka ja till dem.

Min dator är kaputt och skall till datordoktorn. Får se hur det går med mitt bloggande. Jag har redan förskräckliga abstinensbesvär.

bilderna är lånade inte egna
kom inte ihåg att notera varifrån

6 kommentarer:

Livet på Sjögård sa...

Javisst ja, jag sku ju svara dig... Jo, underligt att bo i samma stad typ 1000km från varann och aldrig råkas ;)Hmmm, trädgårdsklubb... ja, kanske. måst jag bidra med nåt? vår gård är en enda pöl av klidd, kladd o lera o sand :/
måst vi riktit ordna en dejt för att träffas, ta en fika eller nåt? :)

Linnéa sa...

Hej vad glad jag blev,
kom bara med det är huvudsaken, jag vill prata med dig. Kommer ihåg att jag gilla dej. Du bidrar med din existens och ideer. Snäälla joina oss du ångrar dig inte...
Linnea

Linnéa sa...

Hej vad glad jag blev,
kom bara med det är huvudsaken, jag vill prata med dig. Kommer ihåg att jag gilla dej. Du bidrar med din existens och ideer. Snäälla joina oss du ångrar dig inte...
Linnea

Klara sa...

ja måst säg att hängselbyxorna e skitfina, handkrämen behöver jag med har sandpappershänder

Anna sa...

Kul att du kikade in hos mig och lämnade ett litet avtryck så att jag fick chansen att hitta hit!

Härlig blogg har du med!

Linnéa sa...

Tack skall du ha. Ha det bra.