tisdag 8 oktober 2013

Utmattad

Från att ha jobbat deltid till att studera på heltid + 2 timmars resa till skolan så blir man utmattad med mindre.
Jag hoppas att jag blir van. För att orka bättre har jag börjat träna igen.

Har nu tränat i en månad. Och jag kan bara konstatera igen att träning gör mig gott. Jag fattar det inte men jag får energi av att röra på mig.

Jag brukar planera mina dagar och sysslomål. Jag brukar fantisera om trevliga saker (alltså medan jag tränar), t ex om denna hatt som jag gillar väldigt mycket

Synd bara att jag antagligen har världens största huvud och att den ganska säkert inte passar på mig.

Bild: Gudrun Sjödén
Jag gillar många av Gudrun Sjödéns kläder.
Visst påminner den lite om Muminpappans hatt.
Ett mellanting mellan knall- och cylinderhatt.


6 kommentarer:

Hanna sa...

Härlig blogg, roligt att få titta in här.
Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Linnéa sa...

Tattis, titta gärna in igen.

LissenTo sa...

Förstår verkligen att DU är trött om du har 2 timmars resväg till skolan.

Jag tränar också för att bli piggare och jag mår gott av det.

Ha en fortsatt fin vecka // Lissen

Linnéa sa...

Jo, en timme till skolan och en timme hem tillbaka. Vad gör man inte för konsten?

Klara sa...

skit häftig hAtt, crazy hatmaker hatt liknar den kanske också lite.

Linnéa sa...

Det stämmer Klara. Kanske du också skulle passa i den:)