torsdag 4 juli 2013

Ett parasoll

Ett parasoll "behöver" vi. Har haft hur många som helst och alla går sönder efter en sommar. Blir fula, bleka, smutsiga och stag går sönder.

Visst är det konstigt att ingenting håller. Det tar så emot att köpa ett nytt parasoll varje sommar. Skulle gärna betala ifall jag visste att det håller. Men såna garantier får man inte these days fast man skulle betala lite mer.

Det finns ett PARASOLL.
Det har varit i mina tankar många år. Fast det är så dyrt. Men ifall det skulle vara hållbart...

Det är så fint att jag nästan får tårar i ögonen. Titta:

Shadylace parasol
Droog
kostar 229 e.
Holländsk design igen.
Det skulle vara Nirvana att sitta under parasollet och betrakta skuggspelet.
Men 229 för ett parasoll ifall det håller bara en sommar är too much,
way too much.
Här kan ni klicka till Droogs hemsida


2 kommentarer:

Klara sa...

instämmer, jag sku också betala lite mer ifall de sku hålla, som förr, eller en tid sen, dedär parasolle får man väl från gaymilitären för pupsit för att ti8llhöra äkta machon. Jag föredrar gayparasollet ;)

Linnéa sa...

Fast jag tycker om machon och gay, båda två är bra. Puss.