fredag 1 november 2013

Stockholm, here we come

Idag flyger vi igen över och hälsar på vår familjefar.

Min yngsta tycker att det roligaste skall bli att få fälla ner det lilla bordet i flygplanet och äta. Det är så myysigt tycker han.
Tänk vad bra att bli glad för småsaker.

Jag skall ta på mig en ny kappa, ett fynd från loppis som jag är väldig glad i. På tal om att bli glad för småsaker. Riktigt snoffsig är jag eller åtminstone känner jag mig så.

Jag är lika fin som filifjonkan.

Trevlig helg, gott folk. Var som folk.

4 kommentarer:

Magnus U sa...

Hejsssan

Välkomna!
Skall bli trevligt med lite sällskap och samvaro.

Klara sa...

trevlig helg, sug o svälg. Hälsa kungen ;)

Bohemian Maggie sa...

Jaa, jag vet precis vad du menar med nya fynd, glädje över småsaker och snoffsig känsla! Trevlig helg!

Linnéa sa...

Tack go vänner.