söndag 6 januari 2013

Min nya blogg

Jag har nu bloggat i nästan ett år på Mumin och jag. Det har varit roligt. Men jag har länge funderat på att jag borde nischa mej lite. Så skulle jag veta var jag hör hem.

Jag har alltid varit intresserad av inredning. Jag har köpt inredningstidningar sen jag har haft egna pengar. När andra köpte Vecko-revyn köpte jag Elle Interiör. Den är fortfarande min favorit inrednings-tidning.
Jag har sparat nästan alla. Jag kan inte helt enkelt kasta bort dem. Och när jag ser på dessa berg med tidnigar så kan jag bara konstatera att jag skulle nästan vara miljonär. Så mycket har jag köpt.

Eftersom det här skall bli en vacker blogg kommer jag att ha en massa bilder. Skall försöka mig på fotografering också.

Jag är en trägårdentusiast. Min trädgår i maj-juni.
Allium, nepeta och näva blommar i perfect harmony.
Så hjärtligt välkommna och hoppas ni blir lika inspirerad som jag själv är.

Inga kommentarer: